اومدممممم آی هوار~~~~~~

سلام بچه ها من اومدم>بابایی با سپر بعد از یک سال اومد٬اومدم من اومدم با مازاراتیم اومدم

هوو هووووووووووووووووووووو به افتخارشون هووووهووو مرسی مرسی هووووووهوووووووووووووو مرسی مرسی

هووووووهوووو میگم مرسی هوووووهووووو  شماها بعد از یه سال آدم نشدین من میگم مرسی بسه دیگه اه

خب می بینم که همتون خوبید٬بچه های بابایی هم که تقریباَ  همه دانشگاهی شدن٬بابایی از سال دیگه دانشجو میشه٬کی میگه دیره هااا؟ از قدیم و ندیم گفتن ز گهواره تا گور دانش بجوی!

دخترم هم رفت ایران پی بخت و زندگیش٬آخی ایشالله خوشبخت بشه!!!!

خیلی وقته با سپرم سری به این خونه نزده بودیم تا اینکه وقتی وبلاگ یکی از دوستان  عزیز رو دیدم  دلم هوای شما دوستای گلمو کرد و باز اومدم(خوش اومدی هوووووووو هووووووو) مرسی مرسی( صفا آوردی هوووو هوووو ) مرسی مرسی (هووو هووووو ) بابا مرسی بسه دیگه اعصابمو  خورد کردین حالا برای اینکه حالم خوب شه یه نظر داغ و مشتی بدین زوووووووووووووووووووووووووووووود!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
کیمیانت جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ق.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! با یکبار امتحان ، همیشه کیمیانت را انتخاب میکنید.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید. با سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

مریم جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ق.ظ

من به عنوان خواهر این غله خیلی خوشحال هستم که در ساختن این برنامه بیمزه موفق شده اید البته شوخی بود کارتون هم قشنگه هم بامزه موفق باشید

علی جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:38 ق.ظ

به به بابایی خیلی خوش اومدی
خوشحالمون کردی
دلم برای تو و سپرت یه ذره شده
نیای باز بری

میثم شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ب.ظ http://michan.blogsky.com

این دوست عزیز که فرمودید کیه اونوقت؟!!!! :پی

eli سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ق.ظ

salam vaghean ke khoshhal shodam ke shoma baz up kardin omidvaram ke maman bozorg ro faramosh nakarde bashyd

کشک۳ سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:51 ب.ظ http://3kashk.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااام...خوبی؟؟
خوش اومدی بابای...البته ما که همدیگرو میبینیم زیاد :دی
راستی دیشب چرا به سپر زنگ نزدی؟؟؟
فعلآ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد