صیغه

هآآآآآآآآآآآآآآی وآآآآآآآآی سلام بچه ها٬
خوبین؟؟؟
آخه من نمی دونم این چه صیغه ای هست که ما امتحان یه زبونی رو بدیم که اصلاّبلد نیستیم~بله امروز خانواده ی سپر و بابایی امتحان عربی امارات دادن..می گفتن مراقب از ابوظبی (مرکز امارات) می آرن که ما تقلب نکنیم٬بابا همش کشک بود(البته به کشکهای عزیزمون که همسایه ی دیوار به دیوارن جسارت نشه)بله فقط  میخواستن مارو بترسونن٬من و سپرم آماده برای مقابله با هر نوع سؤالی رفتیم سر جلسه نشستیم٬البته از اونجایی که من بابایی هستم و حرمت بابایی رو دارم٬دیرتر از همه رفتم~وقتی ورقه ها رو دادن دیدیم مآآآآآآآآآآآ اینا چیه؟ال بل عین بلع النامعلوم بود~کناریم بهم گفت به من برسون٬گفتم بابا من کتاب نداشتم ..گفت منم همینطور ولی حالا هرچی تونستی٬گفتم باشه!
صفحه ی اول رو با تمرکز فراوان بررسی می کردم که شاید یه چیزی باشه من بلد باشم و به کناریم برسونم.. دیدم یه دفعه نگام کرد گفت:بابآآآآآآآ برو صفحه ی بعد٬این صفحه که نام و نام خانوادگیه
رفتم صفحه ی بعد دیدم مآآآآآآآآآآ~این که زبون مامان من نیست..زبون یه مامان
دیگه ست...دیدیم اینجوری نمیشه باید تقلب کرد٬همین که خانوم مدیر رفت بیرون٬دو تا از بچه ها شدن علامه ی کلاس...حالا هی بحث می کردن سر جوابا..یه دفعه  ما قاط زدیم که بابا بگین دیگه..الآن که وقت بحث نیست!!!!




خلاصه جوابها رو یکی کردن و یکی با صدای بلننننننننننننننننننننند دیکته وار میخوند٬نه می فهمیدیم چی می گن ٬نه بلد بودیم بنویسیم )))))))))
در نتیجه جوابها رو اسپل وار بهمون گفتن...بله دیگه٬ ایشالله عربی امارات همگی صد میشه و تمام خانواده ی سپر و بابیی پاس هستن)))))))))
به هر حال ما هم می خوایم بریم دانشگاه یعنی چی این صیغه ها؟؟؟؟نفسکش~~~
حالا هر کی موافقه که این صیغه ها رو باید برداشت٬اگه برنداشتن باید با تقلب باهاشون مبارزه کرد٬اول یه نظر توپ و باحال بده!!!!
نظرات 7 + ارسال نظر
ساناز شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:11 ب.ظ

خیلی باحال بود.من که مردم از خنده..پس خانواده سپروبابایی امارات هستن..حتماّ دبی هستین
خوش باشید خیلی توپ بود ای ول

افشین شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:38 ب.ظ http://sedaye-ma.persianblog.com

salam dost aziz tabarik migam weblog ghashangi dari neveshtehatam male doran madaresam khi li khob jaleb bod vayyyy gofti taghalob yadesh bekhir man cheghad taghalob mikrdam vali behar hal ino begam ke alan mifahamam ke che kar eshtebahi kardam...shad bashi va moafagh...

کشک۳ یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ق.ظ http://3kashk.blogsky.com

سلام..خوبی؟
واااای واقعآ امتحان باحالی بود...کلی خندیدیم...کاش امتحان زبان رو هم ميشد اين طوذی بديما...خاک بر سرش چقدر سخت داده بود..!
خوش باشی..

از طرف مامان بزرگ یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام سلام سلام
خیلی با حال هستدید الحق که بچه ی خودم هستی کارت واقعا عالیه عزیزم .
چرا این نوه ی گلم چیزی ننوشته
خب در هر صورت موفق باشی بازم بگم کارت عالیه بابا دستم درد گرفت من فارسی بلد نسیتم بنویسم فعلأ برای الان بسته زیادیت می شه ناسلامتی مامان بزرگتونم.

یکی از خانواده یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ق.ظ

سلااااااااااااااااااام بابایی تو کلاس بغلی جات خالی بود باید میومدی میدیدی معلمه برگه پاسخ نامه دستش بود برامون میخوند اما تنها چیزی که توش مونده بود همانا انشا بود و من که تو انشای عربی فولم و رو دست همه میزنم نشستم یه هفت هشتا انشا نوشتم بس که به فکر انشای بقیه بودم یادم رفت خط رو بنویسم همینطوری همینطوری ۵ نمره ازم رفت :( اما می ارزید مامان بزرگ هم که پشت سرم بود انشای جالبی براش نوشتم اما کشک ۳ راست میگه امتحان زبان سخت بود در واقع من که هر چیبلد بودم نوشتم چرت و پرت حتی با بچه ها هم چک نکردم که درست نوشتم یا نه .....
خوش باشید و پیروز

کشک۳ شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:54 ق.ظ http://3kashk.blogsky.com

سلااااااااااااااااااام...خوبی؟
کجای؟اپديت کن بابای...جريانات ديشب رو بنويس :)))
خوش باشی..

علی مهربون شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ب.ظ

salam babaye yadesh bekhir che rozaee bod kojaee nemiyay delam barat tang shode be arosetam salam berson babaye kojaye emehantam tamom shod ama nemiyay omadi navatam ba khodet bey pishe man

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد